شهدا شمع محفل بشریت

***ســـــادات ***:انشاءالله ما مسلمین همیشه خود را در محضر شهیدان ببینیم

شهدا شمع محفل بشریت

***ســـــادات ***:انشاءالله ما مسلمین همیشه خود را در محضر شهیدان ببینیم

عاشق اسلام شدم...

پنجشنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۳، ۰۶:۳۸ ب.ظ
عاشق اسلام شدم…قلباً ایمان آوردم!!!

عاشق اسلام شدم…قلباً ایمان آوردم!!!

سر مزار امیرنشسته بودم که یه جوانی آمدو گفت:
شما بااین شهیدنسبتی دارین؟
گفتم: بله! من برادرش هستم.
گفت:راستش من مسلمان نبودم.بنابه دلایلی به زورمسلمان شدم!
اماقلباً اسلام نیاوردم…
یه روز اتفاقی عکس برادرتون رو دیدم،
حالت عجیبی بهم دست داد.
انگار عکسش باهام حرف میزد.
با دیدنش ….
عاشق اسلام شدم !قلباً ایمان آوردم…!

  • معصومه سادات شاهدی

نظرات  (۱)

آفرین به شما
انشا... مورد لطف شهدا قرار گیری دختر خوب و متعهدم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی